یکی منو بگیره.........مامانم اینا

با توجه به اینکه در آغاز هر کار مهمی پای زنی وجود دارد...

یاسمنگولا آغاز میکند:

" بر روی نگا ه ما خدا خنده میزند...هرچند... ره به ساحل لطفش نبرده ایم"

از کجا بگم؟از چی بگم؟از کی بگم؟از کجا شروع کنم که به کسی بر نخوره؟

شاید بهتر با شه از یه نکته سه ستا ره دار شروع کنم***

شا یا ن ذکر است از همین جا یی که نشستم وخوب البته حسا بی هم خوابم

می یا د باید از محبتهای یه دوست عزیز (ترجیحآ نا شنا س) سپاسگزار بود

که منو کشف کردندو خوب حالا هم که اینجام

ولی یه چیزی: نمی دونم چرا اینقدر خوابم می یا د...!!!؟؟؟

شما عزیزانی که هنوز کشف نشدید... اصلآ نگران نباشید برای کشف شدن

هرگز دیر نیست (مثل ازدواج) و به خاطر داشته باشید :

مسئله بودن یا نبودن نیست.یعنی مسئله هرگز این نبوده.تنها مسئله اینه:

 

" من تمام دیشب رو نخوابیدم"

بزارید بگم چی حدس زدید...عاشق شدم...معلومه شما هم

این کاره اید(به عبارتی توی فا ز هستید)

در هر صورت بی خوابی دیشب من مربوط می شه به پر خوری

ضمنآ از آنجا یی که من یه جورایی تب دارم

در این مکا ن " عشق = پنچری " در نتیجه:

" عشق ممنوع "یه چیزی تو مایه های " توقف ممنوع"

و بگذریم...چون میگن از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است

یه چیزی ته دلش میگه:

    بگو ای یا ر بگو
    ای وفا دار بگو
    از سر بلند "ع ش ق"
    
بر سر دار بگو

پس بنا بر این یاسمنگولا این ترانه رو تقدیم میکنه به کسانی که

دیوانه وار دوستشون داریم...شاید بشه گفت میخوام یه آغاز

"ع ا ش ق ا ن ه " داشته باشم.(اگه خدا قبول کنه)

پس شما هم این ترانه روبا صدای بلند وبا من آهسته زمزمه کنید

     اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منوببخش
     اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش
      منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو می شمرم
      منو ببخش اگه بهت خیلی می گم

         " دوست دارم "

      منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم
      منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
      اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
      اگه تویی اون که فقط دلم می خواد منو ببخش

        آه ه ه ه ه ه ه ه چه رمانتیک ....نه؟؟؟

 دیگه داره کم کم وقتش میشه

 "بگو منو کم داری بگو
  بگو کمی غم داری بگو"

     گرچه....

  "تو دلت یه جای دیگه است وخودت نمی دونی به خدا"

 حالا اگه گرم شد ین.. یا د غم و غصه ها تون افتا د ین ..
 یاد کارهای عقب ا فتا ده یا نا مهر بو نیهای .....
 شایدم مثل من خوابتون گرفته....
 اکه اجازه بدین بزنیم تو خاکی:

        "آخ دلبرم دلبر خونه خرابم کرد...."

 نه دیگه.عشق و عاشقی بسه.بریم سراغ محدودیت ها

     "شایدم مصونیت ها" از الان به بعد:

      "مرد ها این ور _ زن ها اون ور"

اول از خانم ها بگم...که من همیشه طرفدار بی برو برگرد خانم های
عزیز هستم (البته بعد از آقایون محترم)
همیشه هم حق مسلم با خانم هاست( البته اگر تابع بی چون و چرای آقایون باشند)

چقدر من خائنم

                      نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب دیگه تا ترور نشدیم بهتره بحث رو عوض کنیم

خوب کجا بودیم؟
آهان...
          "یکی را دوست می دارم ولی افسوس....او هرگز نمیداند.."

آخ .....
امان از بی وفا یی.........

از آنجا یی که این تنها صداست که می ماند:
         "صدا کن مرا
           صدای تو خوب است"

( ولی صدای داداشت یه خورده قشنگ تره)

آقا ما داریم دیگه کم می آریم
آخرین پیام رو بدیم... بعد ش هم با اجازه بزرگترها:

                      "شب به خیر"

به عقیده سرخپوستان:
"اگر زنی در رود خا نه غرق شود.جسد او برخلا ف جریا ن آب حرکت خواهد کرد"

" خانم ها آقایون من از اولشم با یه دنیا امید اومدم

ولی نمی دونم چرا اینقدر خوابم می آد..؟؟!! "

یاسمنگولا با یه دنیا امید اومده  ولی نمیدونم جرا اینقدر خوابش می آ‌د...